Jom Solat Jemaah

Khamis, September 15, 2011

SANTAI GAN LOBAI..

Aku dsuruh mjemput  sesorg utk kovensyen icc ,, "bro,pakaian hitam 25 tahun tu ek" djwb "alamak!xde lah..wa da bg org kmpg" .. "lu gune lah apa2,janji kemas" .. Djwb " aduhai,aku malas nak g tadika Kemas la,aku da tua,uniform x muat" .. "mmm..lu pakai baju raya lah..lawa skit" .. Djwb "ni yg aku x nak ni,kang x psl2 nak kene bg duit raya" .. " suke ati lu la..wa dah jempot,jgn lu jwb email,kate x djemput"
mcm2 org nie ek..



Perkongsian dlm blog ini adalah bersumberkan dari pengalaman hidup sendiri dan ada juga yang di copy paste dari laman sesawang milik kekawan:) jadi utk copy paste dari blog saya boleh ,cuma masukkan link skali ye utk memudahkan proses rujukan inshaAllah. semoga ilmu yang dikongsi memberi manfaat utk kite smua inshaAllah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan